مواد غذایی با سندرم نفروتیک غذا خوردن نیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سندرم نفروتیک می تواند باعث بدن به منظور توسعه پروتئینوری شدید، التهاب شدید، چربی خون و hypoproteinemia. برای پرداختن به این مشکلات، باید غذاهای پیدا به خوردن مبتلا به سندرم نفروتیک نیست.

* مواد غذایی بیش از حد شور

بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک اغلب تورم آشکار است، بنابراین شما باید مصرف سدیم خود را به 2000 ~ 3000 میلی گرم در روز محدود می کند. سپس، بیماران باید غذاهای بسیار شور از جمله گوشت فرآوری شده، چاشنی خوش مزه، مواد غذایی سبزیجات کنسرو، و غیره اجتناب کنند.

* غذاهای بالا در چربی اشباع

چربی های اشباع شده است که اغلب در چربی حیوانی مانند کره، خامه و گوشت خوک یافت می شود. فرآورده های گوشتی معمولا حاوی چربی و بالا، که اکثر چربی اشباع شده است. بنابراین، بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک اغلب مورد نیاز برای کنترل مصرف مواد غذایی با منشاء حیوانی، به دلیل چربی های اشباع شده می تواند سطح کلسترول افزایش القاء و باعث التهاب که برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک بد هستند.

* غذاهای حاوی پروتئین ناقص

پروتئین ناقص را فراهم می کند اسیدهای آمینه ضروری و تولید زباله تر سوخت و ساز بدن کمتر است، بنابراین بیماران باید از مصرف خود را از پروتئین ناقص پروتئین به خصوص سبزیجات محدود، به منظور کاهش بار بر روی کلیه ها. برای پاسخگویی به نیازهای پروتئین از بدن و کلیه مالیات نیست، بیماران خوردن بهتر غذاهای غنی تر از پروتئین های کامل مانند تخم مرغ ماهی سفید و.

* غذاهای تند

اگر چه غذاهای ادویه دار بدون اثر بد مستقیم بر روی کلیه ها نشان داده اند، این مواد غذایی ممکن است وادار و یا بدتر برخی از علائم و عوارض سندرم نفروتیک. به عنوان مثال، فلفل و خردل می تواند برخی از مشکلات شود.

* غذاهای غنی از پتاسیم و فسفر

در مراحل اولیه، بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک لازم نیست برای کنترل سطح خود را از پتاسیم و فسفر است. با این حال، اگر عملکرد کلیه خود را به شدت کاهش می یابد، باید با توجه به مصرف خود را از پتاسیم و فسفر پرداخت.

بالا تنها یک مرور کلی از غذاهای به خوردن مبتلا به سندرم نفروتیک نمی باشد. اگر بیماران می خواهید برای دریافت یک لیست مفصل از غذاهای برای جلوگیری از، لطفا از ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یا یک پیام زیر را ترک کنند.

http://enfermedad-renal.com/el-sintrome-nefrotico/1884.html





:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک، رژیم غذایی سندرم نفروتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: